Helpdesk Juridisch-Economisch Lexicon download NL-EN en EN-NL
Gateway +31 (0)575 769 156 / contactformulier
Welke informatie heeft de helpdesk nodig
Wanneer u het probleem niet zelf kunt oplossen, verzamel dan onderstaande gegevens, zodat we u snel kunnen helpen:
- welk besturingssysteem gebruikt u? (bijvoorbeeld Windows 10; u vindt dat via configuratiescherm, systeem)
- welke internetbrowser gebruikt u (Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox of Safari)?
- welke antivirussoftware gebruikt u? (u vindt dat rechtsonder in uw scherm)
- rechten van u als gebruiker (eigen computer, gedeelde computer, in een netwerk, etc.)
- op welk moment trad het probleem voor het eerst op (bijvoorbeeld direct bij het opstarten, bij het openen van een tak in de inhoudsopgave, na het aanklikken van een zoekresultaat).
- welke melding krijgt u: van het Lexicon, van de firewall, van de antivirussoftware; maak een screenprint.
Eenvoudig zelf problemen oplossen
Foutmelding na eerste zoekopdracht
Melding van antivirusprogramma Norton Suspicious.Cloud.7.EP
Could not find the main class: nl:impressie.ip.launcher.Launcher. Program will exit
Downloadproblemen met versie 2015 van Avast
Melding WIN32:EVO-gen van Avast
Melding 'Maximum number of users reached'
Configuration file incorrect of incomplete